maanantai 10. marraskuuta 2008

Kymmenen sanaa k-kirjaimella alkavaa

Leijonainen ja Vapulis antoivat minulle molemmat onneksi saman kirjaimen, eli k-kirjaimella alkavia sanoja tai juttuja, tai mitä mieleen nyt tuleekin.
Ei ollutkaan mikään helppo juttu, piti oikein aikaa viettää sanojen parissa, ennenkuin keksein lainkaan , ollenkaan yhtään mitään,,, mutta nyt kuitenkin tällaset:

1. Kohtalo: Uskon ihmisen kohtaloon, ja siihen, että ihmisen elämänkaari on juuri sen pituinen, kuin Luoja on meille sen määrännyt, tai antanut.

2. Kaipaus: Monesti melkein kaikilla ihmisillä on kaipaus johonkin, tai jotain kohtaan.

3. Kosketus: Kosketus antaa syvempää tunnetta, eli olen aika hyvä halaamisessa!

4. Koira: On minun mielilemmikkini, uskollinen aina!

5. Kukka: On kaunis, ja kun aloitin kuvaamisen, tulin huomaamaan vasta sen koko kauneuden!

6. Kauneus: Hyvyyttä ihmisen sydämessä!

7. kirjoittaminen: Aina on minulle ollut tärkeää ja rakasta harrastusta, niin kauan, kuin olen osannut kirjoittaa, olen pitänyt päiväkirjaa, ja voi, kun olisikin kaikki tallella!

8. Kynttilä: Kynnttilöitä rakastan, ja näin jo syksyllä ovat ihania polttaa, ja niin kauan, kuin pimee aikaa kestää, luovat tunnelmaakin, rauhallisuutta.

9. Koti: On mulle kaikki kaikessa, se on tärkeä. Se luo turvallisuutta, lepopaikkaa, rakkaitteni kohtauspaikkaa.

10. Kevät: On mielestäni ihanin vuodenaika, silloin huomaa, kun luonto herää uuteen kesään ja itsekkin saa siittä voimaa, ja on kuin uusi ihminen taas!

Jos kommentoit tähän, niin kerro, jos haluat jatkaa leikkiä, niin annan sinulle uuden kirjaimen.

3 kommenttia:

  1. Kommentoin silti, vaikka en toista haastetta haluakaan. Ai sait kaksi haastetta, miten ihmeessä molemmissa sama kirjain?? Se oli varmaan kans kohtalo.
    Hienosti selvisit ja kaunis kirjoitus. On koti, kevät, kirjoittaminen, koira... Kaikki niin sinulle sopivia.

    VastaaPoista
  2. Yhteisnimikkeellä voisin sanoa sinun K-10:täsi pehmeiden arvojen ryhmäksi. Hieno suoritus.
    En minäkään ota sinulta kirjainta, sillä olen tehnyt vastaavan U:sta.

    VastaaPoista
  3. leijonainen: kiitos sulle, ja se oli varmaan kohtalo, että sain sen saman kirjaimen, koska tämäkin oli vaikeeta keksiä, mikä minuun liittyi kuitenkin.
    aimarii: kiitos sulle, että laitoit minut pehmeiden laskujen ryhmään!

    VastaaPoista