sunnuntai 12. heinäkuuta 2009

KUKKAMAANI SARJA

Näin ne viikot vierähtää nopeasti.
Kesä etenee syksyä kohti, tykkäsimme tai emme, mutta nyt on kuitenkin vielä kesä!
Meilläkin juhlapäivä meni hyvin, aurinko paisteli koko päivän.
Klikkaa kuvia
Tässä taas tämä kukkamaa, eli edellisestä kuvasta on kulunut viikko.
Valkoinen lumikello on alkanut nyt kunnolla kukkimaan.

Pionissakin on kukat vielä,´vaikka ovatkin kaikki kohti maata. Painavat paljon, kun on vettä sadellut.
Mun on tarvinnut tukea kukkiani muitakin, kun kävi eilen niin kamala puhuri, että kukat olivat kaikki poikittain, ja muutama oksa oli katkeillutkin.


Tässä tämä lumikelloni kukkii.


Ja läheltä tietenkin pitää myös kuvia ottaa.



Tykkään tästä kukasta paljon.

Kurkistus kukan keskustaan.


Tässä vielä ihan nupuillaan.







15 kommenttia:

  1. Olet taitava puutarhuri, kukkamaasi on ilo silmille, niin ja lumikellosi on tosi kaunis!
    Täällä on tänään ollut tosi kaunis kesäpäivä.

    VastaaPoista
  2. Komeasti kukkivat pihallasi perennat. Meidän puutarhamme on edeleen vaiheessa, tänään saatiin taas yksi kohta kunnostettua.

    VastaaPoista
  3. Ihana rykelmä valkoisia kellokukkia sinulle, minulla vastaavanlaisia sinisinä.

    VastaaPoista
  4. Onhan kaunis kukkamaa sinulla. Noista valkoisista kelloista pidän minäkin.

    VastaaPoista
  5. Voi, niin se aika menee ja kukkapenkkisi komistuu viikko viikolta :) Tykkään tästä sarjasta!

    Pitäisköhän lähteä taas kasvikuvauskeikalle... Huomenna sataa... äh.

    VastaaPoista
  6. Heh. Peikko on vähän ilkeä ja vääntää tuota otsikkoa :) Kukkamaani kuulostaa melkein samalta kuin talismaani, narkomaani, ottomaani, kleptomaani, pyromaani ja vähän samalta kuin humaani. Oikein nousi suu virnelle :)

    VastaaPoista
  7. Tuo lumikello on kaunis. Kasvaako se sipulista vai on ko juurakkokukka.

    VastaaPoista
  8. Miten kaunis valkoinen kello, nyt kasvaa ja kukoistaa, kaunis kukkapenkkisi, varmasti syksylläkin.

    VastaaPoista
  9. Kateeksi käy tuo kukkamaasi. Lumikellot ovat ihania.

    VastaaPoista
  10. Kaanon:
    Kiitos kehusta.Täällä myös on ollut ihan kiva päivä eilen ja tänäänkin.
    Unelma:
    Pikkuhiljaaa, ja hiljaa hyvää tulee!
    Tia:
    Varmaan on hienoja, sininen on kaunis väri.
    Irma:
    Kiitos sulle.
    lepis:
    Kuvausreissut vetää aina luontoon, koko kesän, ja siellä nauttii oikein. Voi, kun ei nyt sataisi enää kamalasti.
    isopeikko:
    Senkin peikko...taas sä tykkäät kiusata mua. Paitsi se taitaa mulla ollakkin väärin kirjotettu, pitäis olla kukkamaa sarja.Ottomaani mä voisin ollakkin, kun meillä koiran nimi on otto, he hee :-D
    arleena:
    Se kasvaa juurakkona, ei ole sipuleita.
    Hannelen paratiisi:
    Mä tykkään myös tosta valkosesta kellokukasta . Mutta syksymmällä mulla lakkaa moni kukkimasta, ja on aika orpo mun kukkamaani sitten. Mutta annan lehtien olla niin kauan, kuin pysyy vihreenä, ja sitten katkon sitä mukaa kun ruskistuu.
    Kyllikki:
    Lumikelloista tykkään itekkin, ja kiitos kehusta.

    VastaaPoista
  11. Ihanat karvaiset kukat, kun olet läheltä kuvannut.
    Upea ja rehevä on kukkamaasi. Minun ei auta muu kuin ihailla kallioita vaan. No, on mulla muurilla kukkimassa muutama roikkuva kukka.

    VastaaPoista
  12. Ihastuttava tuo sinun kukkamaasi! Käyppa katsomassa sivullani, siellä on sinulle jotain :D

    VastaaPoista
  13. Uuna:
    Älä vähättele kalliotasi, kallio on kaunis.
    Mulla ei taas ole sitä, vaikka tykkäisinkin.
    Sisko:
    Kiitos, ja käyn katsomassa.

    VastaaPoista
  14. Kaunis on kukkamaasi..ollappa tuommonen.. mutta se vaatii työtä.. üü

    VastaaPoista
  15. mummo:
    Vaatii se työtä, mutta se on kuitenkin mulle mieluista työtä, kunhan toi selkä vaan kestäis.

    VastaaPoista