tiistai 21. helmikuuta 2012

ARVONTAVOITTOJA , TUNNUSTUKSIA JA MUUTAKIN KIVAA


 Otin  Susupetalin  blogissa jokuaikaa sitten osaa arvontaan, ja tapahtui ihme, mä voitin sen!! Jippii,mä voitin!

Ja tänään mulle tuli postin mukana kiva paketti, kokeilin sitä ensin sormin, ja tuntui pehmeeltä, mietein, että mitähän se Susu on mulle mahtanut laittaa..mahtaakohan olla virkattua vai jotain muuta, mutta mitä???
Jännittii, kun avasin pakettia ja tädääää!!!!!

 Tällainen kiva T-paitahan sieltä tulikin, ihana kuva ja justiinsa sopivakin vielä oli mulle, kiitos Susu!

 Ja vielä ihana korttikin, kiitos!
Nää kortit on myös mulle niin mieluisia, koska keräilen näitä,  siis korttejakin myös!
Tämäkin pääsee mun korttikeräilykansiooni!

Ja vielä lisää arvontavoittoja olen saanut, sillä jo marraskuussa otin osaa Unan blogissa arvontaan ja sieltä voitin kauniin runokirjan.


Kiitos vielä kerran, Una.



Ihan vähäaikaa sitten, otin osaa sellaseen pieneen leikkimileliseen juttuun Hannen blogissa ja hän lähetti mulle näin ihanan maalauksen siitä kiitokseksi!
Kiitos Hanne!

Ja sitten vielä eilen justiinsa sain Eila-ystävältäni näin kauniin enkelin!

 Ja ystävänpäivänä näin monta kaunista korttia ja lahjaakin... ja sähköpostissakin vielä lisää...



Nyt vielä tuli tällanenkin lisää, eli Valokin blogista sain tällaisen ihanan tunnustuksen, kiitos Valokki sulle oikein paljon!


Oikein jäin miettimään, että mitä mä olen tehnyt, että mulla on näin monta ihanaa  enkeliä ympärilläni???
Kiitos teille jokaiselle enkelille!!

18 kommenttia:

  1. Oi miten onnekasta. Ihanaa! Makeita lahjoja :)
    Blogimaailma on niin ihmeellinen!

    VastaaPoista
  2. Sinulla on ollut arpaonnea sylin täydeltä.

    VastaaPoista
  3. Onnea onnea onnea! Olet sinä onnenmyyrä, itse en koskaan voita missään mitään. Sinulla on niin myönteinen asenne elämään ja ihmisiin, että kaikki voitot olet ansainnut!!

    VastaaPoista
  4. Olet täynnä hyvää tuulta ja elämäniloa, olet todellinen ystävä. Arpaonnikin tietää sen! Paljon onnea sinulle Onnenmyyrä.

    VastaaPoista
  5. Aivan huuli pyöreänä katson noita lahjojasi, mutta olet ansainnut niistä jokaisen. Hyvä poikii hyvää, näinhän se on :-)

    VastaaPoista
  6. Vau, oletpas sinä loistanut suotuisten tähtien alla! Noin paljon ihania muistutuksia siitä, että olet ihana ihminen!

    Kiva, että paita oli sopiva!

    VastaaPoista
  7. Oletpa sinä oikein onnettaren suosikki ja enkelien lemmikki! Hienoa!

    Katsoin nyt myös edelliset postaukset ja jäin aivan vaikuttuneena ihailemaan taivas-kollaasejasi. Samoin Luovan lauantain työ pysäytti ja palautti mieleen vastaavia unia. Mistä ihmeestä ne tulee?

    VastaaPoista
  8. Oikeaan on onnettaren taikasauva osoittanut kun on sinut valinnut lahjan saajaksi. Annat itse niin paljon blogiystävillesi lahjojasi - kuvia, tarinoita, taidetta - että olet todella syystä onnettaren suosikki.

    Kun blogissasi vierailen, tiedän, että lapsuuden muistovärssy on kaunista totta:

    Etsi aina elämässä
    kaunista ja hyvää.
    Niin sun 'nuori' sydämesi
    kasvaa kultajyvää.

    ***
    Onnea!

    VastaaPoista
  9. Varmasti olet ansainnut valoisuudellasi ja positiivisuudellasi joka ikisen tunnustuksen ja palkinnon! Onnea oikein paljon!

    VastaaPoista
  10. Oikeaan on arpaonni osunut, olet juuri niin ihana kuin kaikki lahjasikin.

    VastaaPoista
  11. Vautsi miten kivoja lahjuksia!!!

    VastaaPoista
  12. Ihania ilahuttavia asioita olet saanut, kiva!

    VastaaPoista
  13. Minä näen sinussa enkelin heijastuksia.

    VastaaPoista
  14. Olet niin ahkerasti lukenut runoja, että nyt on sinun vuorosi itse kirjoittaa yksi säkeistö. Glogissani on sinulle haaste. Toivottavasti olet rohkea ja lähdet mukaan :-)

    VastaaPoista
  15. Sinä olet ollut ihan onnettaren suosiossa. Onnittelut ihanista palkinnoista!

    VastaaPoista
  16. Kaiken tuon olet kyllä ansainnut, kun olet lukijoit viihdyttänyt mukavilla jutuilla ja hienoilla kuvilla ;)

    VastaaPoista
  17. Vaan Sinua on onnistanut, mutta oikeeseen osoitteeseen on palkinnot tulleet ja tunnustukset:D Onnittelut saamistasi ihanista palkinnoista:)

    VastaaPoista
  18. Voi kiitos teille niin ihanista kommenteistanne!

    VastaaPoista