maanantai 15. kesäkuuta 2009

ORVOKKIEN KAUNEUS KISAILU

Katsokaa kaikki nyt minua, enkö olekkin kaunis,


Mulla on kauniita pisaroitakin helmenä, muilla ei olekkaan!


Kyllähän minä sinut voitan, olen paljon tummempi kuin sinä!


Mutta mulla onkin montaa väriä, ette pärjää mulle!


Me kaikki yhdessä pärjätään sulle, hihii!

Niin mekin, ollaan kauniita!

Minäkin olen, täällä takana, ja minä, ja minä, minäkin , minäk...

No, lopettakaahan jo, olette kaikki yhtä kauniita, senkin pikkuset, ei saa tapella, ja kinastella.
Kauneus on sydämessä, ei ulkokuoressa.
Tekin olisitte vieläkin kauniimpia, jos ette tappelisi koko aikaa!
(Tulee hiljaista)

Ääntäkään ei kuulu, kaikki katselevat toisiaan, ja näkevät toisissa oman itsensä!
Kaikki painavat ensin päänsä alas, ja häpeävät omaa kerkuntaansa...Mutta sitten yksi huutaa iloissaan,
Heiiii, mehän ollaan kaikki kauniita!
Hei, anna anteeksi, en tarkottanut, anna.. annan. ja anteeksi sipisis sipsi,,sip sipi ...ss!!!

25 kommenttia:

  1. Miten loistavasti oletkaan tavoittanut kauneuden koko olemuksen. Upeita kuvia. Kertomus kruunaa kaiken. Tähän kauneuteen uppoaa mielellään. Tykkään noista orvokeista!

    Kiitos tästä kauneudesta, otan tämän mukaani yöpuvun sisälle
    t. mehtäsielu

    VastaaPoista
  2. Tuli mieleen laulu - orvokkini tumma silmä, kultasydän pieni...
    Niin kauniita kaikki.

    VastaaPoista
  3. Orvokit ovat kaikki kauniita, niiden kuvia käytänkin monesti korteissani ja haluttuja ovat. Orvokkien kukat ovat niin ilmeikkäitä, hienosti kerroit ja kauniita kuvia olet taas ottanut.

    VastaaPoista
  4. No, olet sinä kaunis! Upean värinen, herkkä ja vahva yhtä aikaa. Onnellinen Orvokki!

    VastaaPoista
  5. Kauniita ovat, muistuttaa kelloa, jonka tätini minulle maalasi.

    VastaaPoista
  6. Ovatpa tutunnäköisiä johtuu varmaan siitä, että täällä asuvat orvokkisi serkut. Meidän terassilla hehkuvat sinisyyttä.

    VastaaPoista
  7. Kaunis Orvokki tarina, kuin runo. Olivatko ihan luonnonkukkia vai istutettuja? Taannoin löysin ihan luonnosta tiheitä orvokki rykelmiä, ja pidin niitä luhta orvokkeina. Sittemmin olen kuullut niitä olevan monenlaisia, ja ne myös muuntuvat.

    VastaaPoista
  8. Näinhän se menee ihmistenkin kanssa. Jokainen luulee olevansa kaunein ja paras, ainakin omassa sisimmässään. Lopulta kuitenkin olemme kaikki tasan yhtä kauniita ja samanarvoisia.
    Orvokkisi ovat kauniita kivan tarinan höystämänä.

    VastaaPoista
  9. Ihania ovat ja hienosti niistä tarinan kerroit! Pitääkin lähteä ulos tänään kuvaamaan pitkästä aikaa kun aurinko vähän pilkistää.

    VastaaPoista
  10. Ihania ovat ja hienosti niistä tarinan kerroit! Pitääkin lähteä ulos tänään kuvaamaan pitkästä aikaa kun aurinko vähän pilkistää.

    VastaaPoista
  11. Oi, miten ihanasti ensimmäinen kuva hyppäsi eteeni, tosi kaunis! Ja kauniita kaikki, läheltä ja kaukaa. Ja hauska tarina antoi lisää hehkua. Hieno!!

    VastaaPoista
  12. On sinulla siellä kilipailut :D

    VastaaPoista
  13. Upeita kuvia orvokeista. Taidanpa työntää omani pois blogattavista ehdotuksista... julkaisukynnys nousee kun vierailee vilkuilemassa muiden upeita kuvia.

    VastaaPoista
  14. Aivan ihania, kauniita...minä tykkään tuosta tummasta eniten..Miten hienot värisävyt ja piirteet heissä ovatkaan...uskomatonta...
    kiva tarina mukana =)

    VastaaPoista
  15. Harakka sinä taidat tämän taidon, puhua ja kuvata kauniisti, niin sinä pistät ajattelemaan.

    VastaaPoista
  16. Ihania orvokkeja ja minun lempivärikin vielä!
    Kaikki kuvasi ovat kauniita mutta näistä tykkään erityisesti/kirjekaverisi

    VastaaPoista
  17. Mehtäsielu:
    Voi kiitos sulle sanoistasi, et tiedäkkään,kuinka iloiseksi niistä tulin! Kiitos sulle!
    aimarii:
    Kiitos myös sullekkin!
    Se on kiva laulu...
    Tia:
    Mikähän siinä onkin,etä melkein kaikki pitää niistä orvokeista, että onkohan ne lopulta niin kauniita, vai onkohan kevään ensimmäisiä kesäkukkia!Ja siksi niistä tykätään.
    Kauniita ovat siltikin!Mä ite rakastan niitä, ja äitinikin niitä rakasti!
    SusuPetal:
    No olenhan minä tosiaan kaunis, he heee...
    Mutta orvokkini ovat kauniita!
    Hannelen paratiisi:
    Voi, kun kiva, sulle tulee tätisi mieleen, mun orvokeistani, mikä on hienoa!
    Mari:
    Eikö vaan olekkin!
    arleena:
    Sanoppa terveisiä serkuille, ja että ovat myös kauniita siellä sinun luonasi!
    suloensio:
    Kiitos sulle, ja olivat ihan ostettuja orvokeita tälläkertaa.
    Vaikka on mulla sellasiakin orvokeita, mitä en ole istutanutkaan, ne vaan ilmestyvärt joka vuosi jostain!
    Zilga:
    Kiitos sulle, etä ymmärsit tarinani!
    Ja kiitos kuvakehuistasi myös!
    savisuti:
    Onko siellä aurinkoa, täällä on vaan pilviä ja kylmää ilmaa ... alle 10 ASTETTA!
    kOIRAKIN HALUS TULLA SISÄLLE!!??
    Uuna:
    Kiitos sulle, ja olihan siinä vilskettä, kun kaikki halusi olla kauniimpia, vaikka olikin saman näköisiä mulle!
    Amalia:
    Älä muuta sano!
    Rusina:
    Kiitos sulle kuvakehuista, mutta älä ihmeessä vaan laita omiasi pois, sillä varmasti ovat kauniimpia kuin mun orvokit ja paremminkin otettuja!
    hanne:
    Muuten siittä mäkin tykkäsin eniten, mutta en voinut sanoa orvokkien aikana.
    Hienot värisävyt on kyllä orvokeilla!Kiitos sulle!
    Kaanon:
    VOi että, kun taas sanoit niiiin kauniisti musta, mutta en ole sen arvoinen lainkaan.
    Mutta silti kiva, jos tykkäät mun laittamistami jutuista.
    Olen ihan otettu tästä, mitä sanoit!

    VastaaPoista
  18. Hillityn elegantin kauniit orvokit ja niin taitavasti kuvattuna, myös sanoin :)

    VastaaPoista
  19. Ovat toinen toistaan kauniimpia. Kauneuskilpailut on tosiaan käynnissä.

    VastaaPoista
  20. Heii!! mehä ollaan kaikki kauniita!
    Kivasti kirjottelit ja upeat kuvat oot taas saanu otettua.

    VastaaPoista
  21. Erityisesti nuo kaksi ensimmäistä tämän sarja kuvaa ovat UPEITA!! :) Tykkään vesipisaroista ja lähikuvista, mutta omalla pokkarillani ei aina saa haluamansa tarkkoja kuvia! :)

    VastaaPoista
  22. Voi kuinka kauniita orvokkeja ja ihanat kuvat sinulla niistä:)

    VastaaPoista
  23. tp:
    kiitos tp sulle sanoistasi!
    sisko:
    Niin, kaikki olivat silti yhtä kauniita.
    mummo:
    Niinhän me kaikki ihmisetkin ollaan kaikki kauniita, omalla aurinkoisella tavallamme!
    inkataika:
    Mä tykkään myös lähikuvista.
    Mutta onhan sulla tosi hyviä kuvia ollut blogissasi, älä vähättele itseäsi yhtään.
    inkivääri:
    Orvokit ovat kauniita munkin mielstäni!

    VastaaPoista
  24. Minusta kyllä tuntuu, että ne vähän jäkättää!

    VastaaPoista
  25. lepis:
    Sitä ne tekevätkin, hassuja ovat!

    VastaaPoista