maanantai 15. helmikuuta 2010

NÄMÄ SAIN TÄSSÄ JOKU AIKA SITTEN


JOHANNALTA sain nämä taulut ja yksi vielä lisäksi, samanlainen kuin iso, mutta se on nyt toisessa paikassa.

Käykää katsomassa hänen kauniita taulujaan ja piirroksiaan. Johanna lähtee Tanskaan näyttelyä laittamaan esille!

Kuvat, on kuin olisi kieroja, mutta suoralla seinällä kuitenkin ovat, ja suoria ovat taulutkin.
On ollut kuvaajassa vika!

Mutta kiitos Johanna vielä näistä kauniista tauluistasi.
Ja onnea vielä sinne Tanskan näyttelyyn sitten, kun sen aika on.


Sitten nämä kaksi enkeli taulua sain Hannelta
Nämä on mulle niin mieleeni, kun tykkään enkeleistä.

Ja muutenkin, tykkään Hannen enkeleistä ja yleensäkkin hänen taiteestaan piirtää.
On mun makuuni.
Kannattaa mennä katsomaan hänen töitään, Hannen linkistä.

Näitä voisi katsella vaikka kuinka kauan, ne menevät suoraan mun sydämeeni!

18 kommenttia:

  1. No onpa herkkiä tauluja. Enkelit varsinkin, niissä on jotain taikaa, metsänkeijuenkeleitä! Taidolla toteutettu, kiitos kun laitoit nähtäväksi!

    VastaaPoista
  2. Hannen enkelit ovat puhuttelevia. Hienoja.
    Johannan tauluihin en ole lähemmin tutustunut Niissä on mystistä slaavilaisuutta.

    VastaaPoista
  3. Todella kauniita on molempien taiteilijoiden työt!

    VastaaPoista
  4. kiirepakolainen:
    Haliusin teidän kaikkien näkevän, jotka ette käy heidän sivuillaan, tykkään paljon näistä.
    unelma:
    :-)
    aimarii:
    Eikö olekkin.
    arleena:
    Hannen enkelit ovat kyllä hienoja töitä, ja niin Johannankin.
    tia:
    Olen samaa mieltä.
    Anskukka:
    Kiitos, olen samaa mieltä.

    VastaaPoista
  5. Taulujen kuvaaminen on vaikeaa, minä sen tiedän vuosien varrelta. Etenkin jos on lasi päällä, niin heijastuksia tulee aina. Ulkona kuvaamalla saa aidoimmat värit.
    Ole huoleti, olemme molempien taiteilijoiden työt nähneet heidän blogeissaan, joten ei haittaa, jos hiukan on jokin vinossa.
    Tunnelma ja kiitos taiteilijoille välittyy kauniisti.

    VastaaPoista
  6. Hienoja töitä molemmilla. Toiseksi alin kuvaa tämänhetkisiä tunteitani.

    VastaaPoista
  7. Vau! Tosi kauniita ja tuo toiseksi alimmainen on kuin Vaaka-enkeli!

    VastaaPoista
  8. Olen tullut kaukaa ja teen tutkimusta maan asukkaista. Minulle tuli näistä kuvista mieleen, että kuvassa olevat henkilöt ovat ehkä sukua minulle. Pitääkin käydä tutustumassa heihin. Jospa he olisivat suosiollisia haastatteluun.

    Aamulla haastattelin erästä herraa, mutta hän oli kovin kiireinen, eikä oikein ymmärtänyt näkökantaani.
    Olen lukenut tätä blogia pidemmälle ja tullut siihen tulokseen, että tämän blogin pitäjä ymmärtää rauhaa ja hiljaisuutta. Hienoa!

    VastaaPoista
  9. Kuvat voivat tuoda hyvää mieltä ja synnyttää uusia ajatuksia. Nuo ovat hienoja.

    VastaaPoista
  10. Uunas:
    Ulkona koitinkin ensin kuvata, mutta siten olikin ongelma, kun tulikin mun naamani kaikkiin kuviin, ja puitten varjoja ja heijastuksia.
    KIitos sulle.
    Kaanon:
    Kauniita töitä on molemmilla,ja kiva,jos löydät itsesi jostain heidän tauluistaan.
    Anna:
    KIitos sulle.
    Utrius:
    Voi , jännää, oletko jostain mistä tahansa?
    Ja miten ihanaa, jos sä tykkäät tästä mun blogistani!
    Olisi ihan kamalan kivaa tutustua suhun!
    Taru:
    Kiitos sulle.
    Isopeikko:
    Niin, se onkin ihan totta, , kiitos sulle isopeikko!

    VastaaPoista
  11. Molempien taiteilijoiden töistä tulee hämmästyttävä kokonaisuus, hienoja!

    VastaaPoista
  12. Oi Harakka laitoit ne esille! Kiva kun tykkäät :)))) Kovasti kiva!

    VastaaPoista
  13. Kiitos ystävällisestä vastauksestanne.
    Yritän etsiä mahdollisimman paljon tutkimuskohteita täältä maan päältä. Herra Ari suositteli linkkejä, mitkä helpottavat kanssakäymistä. Jotta en olisi vieraana pelottava, niin lisätietoja minusta löytyy nimeäni klikkaamalla, sieltä löytyy linkki pieneen tutkimusmajaani.
    Kiitos! utrius

    VastaaPoista
  14. Rita:
    Tulee kaunis kokonaisuus, mä kanssa tykkään.
    Johanna:
    No tottakai mä laitan ne blogiini myös näytille, nehän ovat mulle arvokkaita.
    Utrius:
    Kiitos.

    VastaaPoista