tiistai 21. heinäkuuta 2009

UUNAN RUNOKIRJA

SAin tämän kirjan runsaan viikon jälkeen, kun sen tilasin.

Olen nyt lukenut kirjan kahteen kertaan,
ja vielä aion oikein ajan kanssa lukea kolmannen kerran.

Tässä on mun lempiruno kirjasta,
tulee mieleeni lapsuuden aikainen pikkuinen telkkä.
Sekin laittoi päänsä siiven alle, ja nukkui pois!
Tämä runo kosketti mua paljon.


Tässä runokirjassa on tosi moni runo ihan tavallisesta elämästäkin.
Kauniita runoja, koskettaviakin.
Kiitos UUna, että olet kirjoittanut kauniinta runoja, mitä me kaikki saadaan lukea!
Kiitos Uunalle!
Mulla on jo sun kaksi runokirjaa, koska kolmas...?

8 kommenttia:

  1. Minullekinn tuli tuo kirja tänään, mutta vielä en ole ehtinyt lukea -kansi on kyllä kutsuvan kaunis.

    VastaaPoista
  2. Minun taas pitää käydä noutamassa se kirjakaupasta. Mielenkiinnolla luen Uunan runot.

    VastaaPoista
  3. Minulle tuli illalla sähköpostiini tieto, että kirja on loppu, eikä sitä voida minulle lähettää. Minun pitää tehdä uusi tilaus. Olin tosi pettynyt.
    Uunan runokirja on suosittu, kun loppui heti kättelyssä!

    VastaaPoista
  4. Kauniin koskettava runo. Vai on jo loppu Uunan runokirja. Nyt on kuulemma enemmänkin alettu julkaisemaan omia kirjoituksia, hienoa, oliko se telkussa kun oli juttua.

    VastaaPoista
  5. KIITOS ja HALAUS sinulle HARAKKA!!!!
    Olen ollut vuorilla ja Koipeliinin kanssa kalassakin tänään, ja nyt vasta ehdin lukemaan muitten blogeja. Kiitos sinulle, että olet tilannut ja kerrot mielipiteesi.

    Osa runoista on sellaisia, että niitä pitää lukea monta kertaa, ennen kuin löytää oman yhteytensä. Sehän on tärkeintä, että runo puhuu lukijalle, sillä ei ole merkitystä, mitä minä olen kirjoittaessani ajatellut. Runosta tulee vasta sitten oikeasti runo, kun joku ottaa sen omakseen.

    Aimariille: Mikähän häiriö siellä nyt on ollut. Johtuu varmaan kesästä, kirjat eivät millään voi olla loppu. Ainakaan minulle ei ole tullut tietoa, mistään suurryntäyksestä, kyllä runoja menee aina vain yksittäiskappaleita.
    Mielenkiinnolla jään odottamaan SusuPetalin ja Arleenankin kommenttia kirjasta.

    Vielä kerran KIITOS sinulle!

    VastaaPoista
  6. SusuPetal:
    Kaunis on kansi ja myös runot sen sisällä, ainakin mä tykkäsin.
    Arleena:
    Ne on kauniita runoja.
    aimari:
    Ompa sitten kurjaa, jos et sitä saanut, mutta jatkossa varmaan piankin saatkin.
    tia:
    Ihmeellistä kylläkin, että nyt on jo loppu, Uunakin sitä ihmetteli. Mutta olishan se hienoo, jos noin menisi kaupaksi.
    Uuna:
    Vai vuorilla ja kalassa koipeliinin kanssa, no, sulla onkin sitten ollut mielenkiintoinen päivä!
    Se on totta, ei kaiki runot ukijaans avaikuta, sis kaikkiin, toinen vaikuttaa toiseen ja niin edespäin.
    Mutta nyt tämä runo, minkä laitoin tönne, vaikutti minuun.
    Siitä on jo kauan, olin vielä sellanen lapsinuori vielä, kerron joskus sen tarinan, kunhan ehin.
    Olihan siinä kirjassasi muitakin runoja montakin, mitkä kosketti mua, mä vaan yhden niistä valitsin.
    Kauniita runoja olivat kaikki.
    Onnea sulle vielä kerran uudesta runokirjastasi.
    Muuten, huomasitko, että Arleenan on vaan hakematta kirja kaupasta, ja SusuPetali on saanut jo kirjansa?
    Jos ne vaan sitten ovat vaan loppuneet, eli sinusta tulee tällä vauhdila RIKAS, Onnea!

    VastaaPoista
  7. Runokirjoja kirjoittamalla ei tule rikkaaksi :-)
    Eikä ole tarkoituskaan, mutta tosi kiva, jos joku lukee ja innostuu vielä ostamaankin.
    Kiitos sinulle vielä, laitan linkin tähän kirjoitukseesi tuota pikaa blogiini.

    VastaaPoista
  8. Uuna:
    No, eihän sillä rikastumaan ehdi, leikilläni sanoinkin vaan..
    Mutta sinusta tulee niin rikas niitten kautta, että sun runosi tunnetaan, ja opitaan tuntemaan.

    VastaaPoista