maanantai 8. joulukuuta 2008

Kaksi kuvaa

Tämä kuva on aika kauan aikaa sitten otettu, olin silloin vielä lapsi, eli tässä on niin sanottu Jaakkolan talo, tai siksi me lapset ainakin sitä sanottiin.
Tältä kaupalta oli mun kotiini jotain 100-200 metriä
Tästä talosta mulla myös on lapsuusmuistoja, kerron niistäkin vielä, jahka ehdin.
Olen viettänyt monia kivoja hetkiä siellä!
KLIKKAA KUVIA
Tässä sitä samaa paikkaa nyt tällä hetkellä.
Kuvaus paikka eri kuitenkin, sillä mistä tämä vanha kuva on otettu, niin siinä seisoo nyt kerrostaloja!



3 kommenttia:

  1. Tuossa talossa asui Eero, jolta sain ensimmäisen pusuni ;D

    VastaaPoista
  2. Onneksi on järvi tallella, se on aika merkittävä asia. Muistan sen kauppamatkasi, se oli kiva kertomus (vaikka surullinen), odotan mielenkiinnolla lisää musitoja.

    VastaaPoista
  3. marjukka: niin, siellä se eero asui,ja hänen perheensä kanssa eniten sieltä muistoja onkin... mutta siellä asui monta muutakin perhettä, muistatko heitä, en mäkään kaikkia muista, mutta Kytömaat muistan, ja sitten täältä yksi nainen asui siellä ja teki kassejakin, mutta en muista nimeä nyt...
    leijonainen. Järvi tai joki on tallella vieläkin,ja siellä se varmaankin pysyy iäti!'
    Niin, se kauppamatkani,,, mutta se ei olut kuitenkaan tässä talossa, vaan tässä mun ja kodin välissä oli sellanen muu pikkukauppa, varmaan ennen tätä kauppaa, ja ehkä olivatkin yhtäaikaakin, mutta en sitä muista , miten niitten kauppojen kävi, kuka lopetti ensin.

    VastaaPoista