perjantai 17. huhtikuuta 2009

PARTURIIN PAKKO MENNÄ

Mies käski mennä kampaajalle, sanoi, että tukka on sekasen näköinen!

Ei se kanssa ymmärrä muodista yhtään mitään!
Mutta kai sitä pakko on mennä, vähän uhittelee jo mua sillai, että paras kai on mennä!

No, mä meen nyt sitten, älä suutu nyt heti, heiii! Mä meen!


No, niin, katos herraseni, onko nyt parempi?


No, olethan nyt isokoskelon rouvan näköinen sentään!



Nyt mä tykkään susta kulta. älä nyt mene niin lujaa..
Heiii, olet sä nyt kummallinen, suutuitko mulle, kun komensin sut parturiin,
lopeta sitten heti toi turha kiukuttelu!
On se nyt sitte ihmeellistä, kun mitään ei saisi sanoa, lopeta heti toi kiukuttelu, jäkäti jäkäti kraa kati kati kaa.....................










9 kommenttia:

  1. Hauska "sarjis" koskeloista. Sinulla mielikuvitusta löytyy!

    VastaaPoista
  2. Olipas sen tukka pörröllään... :) Hauska kuvasarja.

    VastaaPoista
  3. Hupaisa pari, hauskasti olit tehnyt kertomuksen kuvista. Kummasti se mielikuvitus pulpahtelee kun kuvia katselee, sama täällä.

    VastaaPoista
  4. Hauska tarina isokoskeloista! Minä opin vasta tänä vuonna ne tuntemaankin. On se jännää, sitä näkee, mistä on kiinnostunut. Tänä vuonna on lintuja kaikkialla ympärilläni tosi paljon :-)

    Hyvin olet saanut kuvattua! Oletko sinäkin hankkinut pitkän putken?

    VastaaPoista
  5. Hienot kuvat. Kyllä oli aihetta mennä kampaajalle, paits jos tykkää tuulitukasta.

    VastaaPoista
  6. Että on söpöjä lintuja, hällä väliä vaikka tukka on pörrössä. Eteenpäin mennään ja yhdessä!

    VastaaPoista
  7. Ei miehet ymmärrä muodista kyllä yhtikäs mitään!

    VastaaPoista
  8. irma:
    NO kiva, jos tykkäsit, niistä koskeloista!
    Ankia:
    No, oli munkin mielestäni, aika sekaisin, ettei ihme ollutkan,että ajettin kanmpaajalle!
    Tia:
    sä osaat jo tämän jutun, kun itelläsi on niin tosi hyviä juttuja milloin oravasta ja miloin jostain muistakin, linnuista!
    Uuna:
    No, muuten sama juttu, nyt vasta ne tiesin, että minkä nimisiä ovatkaan.
    Ei viitinyt laittaa ilman nimeekän.

    Samala kameralla kuvaan, mkuin kaikki muutkin tähän astiset kuvani.
    Mutta,,,oon kyllä ostamassa uutta kameraa, mutta silti en järkkäriä.
    Vaan vähän tehokkaampaa, kuin mitä mulla nyt on.
    Pitäisi sitten saada vähän lähemmäksi lintuja ja parempi tasoisiakin!

    VastaaPoista
  9. Amalia:
    OLin samaa mieltä, että kannatti mennä parturiin,nyt on paljon paremman näköinen!

    Sisko:
    Olet siinä ihan oikeessa,ettei ihmisetkään mistään kampauksesta ole kiinni, tykkääkö ne jostain tai ei.
    Ehkä ekaa kertaa tavatessa jotenkin vaikuttaa, muttakun rakkaus on jo , niin ei sen sitten enää niin kamalan väliä ole, meneekö tukka takse vai eteenpäin!
    Marjukka:
    NO se on kyllä ihan totta!
    Niin totta, kuin kirkon rotta!!!!

    VastaaPoista