keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

SAIN TÄNÄÄN IHANAN

Paketin postista!
Tässä joskus otin osaa kilpailuun Sydämelläni sen teen blogissa.
Ja arpaonni suosi mua, mikä on tosi ihmeellistä, että mäkin joskus voitan.
Mutta mua odottikin paketissa niin tosi kaunis liina!
En meinannut henkeä saada, kun se oli niin kaunis!
Laitan teillekkin nyt kuvia siittä, niin saatte itsekkin todeta sen kauneuden.
Tämä on aivan liikaa, tämähän on niin arvokaskin.

Kiitos sulle Marja vielä tosi paljon!


Liina oli koristeltu kauniisti ristiopistoin

Kulmissa oli kaunis ruusukuva.


Eikö olekkin tosi kaunis!






18 kommenttia:

  1. Kaunis on, ja tosiaan arvokaskin! Onnittelut sinulle näin hienosta voitosta!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana liina, onnittelut voitosta :)

    VastaaPoista
  3. Kyllä onkin kaunis. Onnea vaan! Onneksi osu sellaiselle, joka sitä osaa arvostaa.

    VastaaPoista
  4. Hyvänen aika, miten hieno! Ja käsityötä, tosi arvokas palkinto.Tarviikohan mun taas olla tapojeni mukaan kade :DD

    VastaaPoista
  5. Omatekemä lahja on ainutkertainen. Ja kun se on näin kaunis, saat unohtumattoman ilon ja muiston. Onnea; olet voittosi ansainnut. Ja ihailut tekijälle.

    VastaaPoista
  6. Onnea voitostasi, siitä saa todellakin olla ylpeä. Niin kaunis!!

    VastaaPoista
  7. On kaunis, kevät- ja pääsiäisiloinen! Onnea! :)

    VastaaPoista
  8. Hei!
    Sattumalta löysin blogiisi, ja olen lumoutunut!
    Kirjoituksiasi on mukava lukea, niiden rento, kepeä ja jollain tapaa henkilökohtainen tyyli saa luulemaan, että ihan minulle vain juttelet, että kahdestaan istutaan teekupit kädessä!

    Valokuviasi ihastelen kovasti, kuinka ihmeessä joku voikin nähdä niin paljon näkemisen arvoista?
    Itse asun kaupungissa, enkä katso kuin liikennevalojen väriä.

    Hyvää kevättä sinulle, toivottavasti vielä pitkän aikaa kirjoitat ja pysyt terveenä!


    -Jenni

    VastaaPoista
  9. Olethan saanut ihanan liinan kaunis käsityö.

    VastaaPoista
  10. Onnittelut sinulle kauniin palkinnon Johdosta! Tosi kaunis liina! Sinulle on myös minun blogissani jotain;-)

    VastaaPoista
  11. Voi, miten kauniilla ja arvokkaalla lahjalla onnetar on sinua suosinutkin. Iloitsen minäkin puolestasi =)

    VastaaPoista
  12. Marjukka:
    Kiitos onnitteluista, ja kyllä oli tosi ihana liina.
    Hannelen paratiisi:
    Eikö olekkin
    tp:
    niin on.
    mari:
    kiitos onnitteluistasi.
    Amalia:
    Kiitos onnitteluista, ja teen ite käsitöitä, niin siksi tiedän niiden arvon.
    Hannele:
    Kyllä pikkasen voisit olla mulle nyt kade!
    Lastu:
    Kaunis on ja hienon muistonkin saan, sanoit ihan niin, kuin asia on!
    Eija:
    Se on kyllä erikoisen kaunis!
    heinänkehrääjätär:
    Kiitos sulle .
    Anonyymi:
    Kiitos sulle oikein paljon sivujeni kehuista.
    Olen mielissäni, jos tykkäät kuvistani ja jutuistani täällä.
    Olet tervetullut sivuileni, ja sait mulle hyvän mielen, kiitos siittä!
    Hyvää kevättä myös sulle Jenni!
    tia:
    Se on kyllä kaunis liina.
    Sisko:
    Kiitos onnitteluistasi, ja pitääpä tulla katsomaan!
    Ruska:
    Sano muuta, olen niin tyytyväinen ja onnellinen voittaja.

    VastaaPoista
  13. Voi, tuohan on aivan ihana liina ja todellakin arvokas palkinto joka suhteessa.

    VastaaPoista
  14. selma:
    Olen samaa mieltä asiasta kanssasi!

    VastaaPoista
  15. Oi mikä onnenmyyrä olet! Onnea minultakin vielä!

    VastaaPoista
  16. Kuvanakkeli:
    Kiitos vaan onnentoivotuksestasi!

    VastaaPoista