torstai 9. huhtikuuta 2009

VIELÄ SUOREISSULTAMME

Tässä mun päivän saldo sieltä suolta.
Kurjet huusi kaikkialla, mutta kuviin en saanut.
Paitsi sitten, kun tulimme suolta pois. Niin juotiin kahvit.
Menin istumaan kivelle juomaan,
niin eikös vaan muutaman kurki lentänytkin melkein mun nenääni viistoten!!!!
Ja mulla kamera autossa, ja mä kivellä istuen!!
Mutta en ehtinyt sitten niitä kuvaan, ne meni mua tosi läheltä!
Tämän kurkiauranlopun sain sitten autosta otettua.


Heinää jään ja veden alla

kuin kultakimpale siellä jään alla kiilsi


Lunta vasten kuvattu


Oli tällanen kasvi



Ja siinä nuppu.






Pienempiäkin oli maanrajassa



ja vieläkin pienempiä


Täältä tullaan vielä, joku huusi!



Tanssitaanko kulta?


Suon asukkaankin tapasin, oli vähän kai viluinen.













9 kommenttia:

  1. oijoi kuinka pieniä vielä nähdäänkään kuvattuna, Olet sinä aika mestari kuvaamaan :)

    VastaaPoista
  2. Hihhii! "Tanssitaanko kulta", oli kyllä yliveto ja muutenkin kuvat taas ihania! Kurjet näyttävät "kisaavan" kanssasi tänä keväänä kuin kiusatakseen, että "Ähäkutti! Täällä ollaan, missäs kamera?!" ;D

    VastaaPoista
  3. Mutta ajattele, olet nähnyt kurjet läheltä, sehän on aivan fantastista. Ne ovat tosi suuria, varmaan oikein tuuli vinkui.

    Kauniita kuvia olet saanut. Kaikista tykkään kovasti, mutta etenkin Tällainen kasvi- ja Siinä nuppu -kuvat herkistivät erityisti.

    Nyt ehdin jo vähän muuallekin katselemaan, kun olen saanut sivut alustavaan kuntoon.

    VastaaPoista
  4. Selma:
    Kiitos Selma sulle, kuvakehuistasi!
    Inkataika:
    Mutta eikö ollutkin, ihan kuin olisi pyytänyt sua tanssimaan kanssasi?
    Joo, kurjet tekivät kiusaa mulle oikein!
    aimarii:
    Kiitos sulle!
    Kuvanakkeli:
    Niin,se oli hieno tunne kyllä, kun ne kurjet läheltä näin, ne on isoja ja hienoja lintuja!!!!Ja olisitte nähneet miehen katseen, kun sieltä puskasta tulin kamalalla kiireellä hakeen kameraani, ei tiennyt, että oliko mulla hätä vai, mikä , vai joku,muu juttu!!?
    Kai mä olin niin hassun näköinen, kun sieltä puskasta sukelsin,ja vähän vielä pöllästyneen näköinen niitten kurkien näkemisistäkin vielä!
    Marjukka:
    Eikö ollutkin hieno, koska tuutte kuvaan lisää tanssiinkutsuja?

    VastaaPoista
  5. Ihana sarja jälleen ja nuo kaksi viimeistä aivan mahtavia otoksia.

    VastaaPoista
  6. Voi ku on ihania kuvia. Nyt tekee mieli suolle... Ehkä sitten huomenna, jos on hyvä sää.

    VastaaPoista
  7. Zilga:
    Kiitos sulle ihan kamalasti kehuista!
    Ankia:
    Mullakin tekee mieli sinne suolle aina uudestaan ja uudestaan, siellä löytää aina uutta kuvattavaa.

    VastaaPoista