maanantai 3. marraskuuta 2008

Omituisten ihmisten kerho

Sain savisudilta haasteen kertoa vähän itsestäni ja omituisuuksistani. Kerron nyt jotain kokonaan omituisesta persoonastani mutta kaikkeahan en halua paljastaa. :o)Tehtävänanto: "paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä , jotka haastan tekemään saman perästä.
Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä.
Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.

1. wc.ssä olen vähän hassu, sillä vessapaperin on oltava niin, että paperi juoksee päältä. Mun on ihan PAKKO kylässäkin vaihtaa oikein perin, jos siellä on erilaisesti kuin mulla!
2. Pyykkiä narulle laittaessani, järjestän ne niin, että paidat vierekkäin, pitkäthousut vierekkäin jne.
3. Nukun korvatulppa korvassani! (ei saa kertoa muille) sshhhh...
4. Ennenkuin illalla sammutan valon, niin peittelen kaikki, mistä tulee pikkasenkin valoa, eli kelloradionkin, ei saa tulla mitään valonpilkahdustakaan, näen ne kaikki , vaikka mulla onkin silmät kiinni!
5. Sitten itken melkein aina, elokuvia katsellesssani, joskus jopa piirrettyäkin elokuvaa katsoessani, jos vaan pikkasen on sellanen herkkä, niin tämä plikka senkun itkee ja vetistelee, kerrankin tuli elokuva, joka oli todella koskettava, että ääneeni itkin, oli mentävä yläkertaan, annoin oikein kunnolla itkun tulla, ja arvatkaapa onko noilla muilla sitten mun kustannuksellani hauskaa!!!
Mutta sille en yksinkertaisesti voi mitään! Mä vaan olen tällanen, vähän hassu!
Haastan:
Kimalluksia
lastuja laineilla
leijonainen
paraskeva

7 kommenttia:

  1. Kiva kun vastasit pikaisesti haasteeseen. Kyllä muakin leffat itkettää, kun lasten kanssa ollaan oltu katsomassa Disneyn piirrettyjä niin lapsia hävettää minun niiskutus.

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta, sain kyllä Tarjuskalta jo samanlaisen, mutta vastaan sitten teille molemmille yhtäaikaa. Nanalta olen saanut kirjaimen, jolla alkavia sanoja keksin kymmenen ja niiden kautta kerron itsestäni. Paljastuksia siis tulossa, luultavasti huomenna.

    Sinun paljastuksistasi on moni samoja kuin minulla, mutta yksi aivan päinvastainen, mutta en kerro vielä.

    VastaaPoista
  3. Kiitos haasteesta! Vastaan mielelläni, mutta saanhan aikaa. Leijonaisen taannoiseen haasteeseenkin olen luvannut vastata – joskus.

    Taidan olla aika omituinen ;)

    VastaaPoista
  4. Kiitos haasteesta! Vastaan kunhan kerkiän!

    VastaaPoista
  5. savisuti: kiva kuulla , että on toinenkin itkupilli!
    leijonainen: mikähän se ihan päinvastainen voisi olla, ootan innolla!
    lastu: Saat aikaa, sen ei ole yhtään väliä, sitten vaan , kun ehit!
    Omituinen pitääkin vähän olla,
    minäkin olen ja paljon!

    sisko: sitten vastaat kun ehit, ei ole väliä, koska olet silti mulle täällä blogistaniassa tärkeä ihminen! Vastaat tai et!

    VastaaPoista
  6. Taitaa olla sukuvika tuo pillittäminen ;)
    Nuo korvatulpat ovat kyllä mainio juttu, niitä on Tapsa etsinyt kissojen ja koirien kanssa sängyn altakin joskus, muistatko? ;)

    VastaaPoista
  7. marjukka: se kyllä on muistissa kuitenkin!

    VastaaPoista