maanantai 10. marraskuuta 2008

Turun kirpparilta

Löysin tällasen, mitä en edes tiiä , mikä sitten onkaan, onko viinipullojen säilytyslaatikko, vai vaan joku muu säilytyslaatikkokori, mutta mulla se nyt ainakin toimii tuolla olohuoneessa kukan alusena, laitoin siihen sellasen kukan, mikä köynnöstää, eli katson onnistuuko, vai keksinkö sitten sille jotain muuta käyttöä!



Tässä on lakki, minkä ostin uutena kuitenkin, ja jotenkin se vaan sopii mun kamalaan päähäni, kun sellasta lakkia ei ole vielä keksitty, mikä mun päähäni sopisi!
Eli yleensä mulla ei lakkia näe, muutakuin tulipalopakkasilla, mutta jos nyt tämä vaikka sopisi sitten jotenkin, ja olenhan mä lakkeja silti pitänytkin, kun lapsien kanssa olen ulkoillut, mutta ne lakit onkin jo historiaa!
Tässä on huiveja , mitä löysin, euron kappale, ja kaikki kuin uusia!




Tässä punainen neule, maksoi 2 euroo, oli ihan pakko ostaa, kun oli sopivakin vielä ja kuin uusi myös.



Tässä talvitakki, ja kuin uusi myös, ja uusi huivikin nyt sopii molempiin takkeihinkin.
Takki muuten maksoi oliko se nyt 3 - 4 euroo.







8 kommenttia:

  1. Todella hienoja löytöjä, en minäkään tiedä mikä kori olisi. Nyt on hyvä ottaa talvea vastaan kun on lämmintä päälle.

    VastaaPoista
  2. Heinoja löytöjä teit! Minullekaan ei sovi mikään pipo. Vain sellainen länkkärihattu sopii ja sellainen mulla onkin, mutta ei lämmitä korvia. Kaikki kaupan pipot on liian pieniä ja menee pitkin päätä. Juuri olin etsimässä. sitten ostin karvaista lankaa ja aijon itse tehdä tarpeeksi ison. Ja jotain hassua siihen voisi kehitellä.

    VastaaPoista
  3. Hih! Liityn sopimattomien pipojen kerhoon. Pidän vain huiveja tai suuria inkamallisia pipoja. Itse virkkasin pari ja sain niistä tarpeeksi väljät omituiseen päähäni :oD

    VastaaPoista
  4. Harmi, minä en tuohon kerhoon voi liittyä. Minulle passaa vain pipot, mutta niitä on joka lähtöön, on omatekemiä ja ostettuja.

    VastaaPoista
  5. tia: onkin lämpimän oloinen takki, ei varmaankaan ole pesty montaa kertaa, hyvä jos kerran, mutta puhdas oli ja siisti!
    Ja se korini nyt on tossa olohuoneen lattialla ja kaksi kukkaa sen päällä, toinen sellanen köynnöskukka, että peitää sen korikon melkein kokonaan.
    leijonainen, siinä olen sun kanssa ihan samaa mieltä, ei kaupan pipot sovi mullekkaan, ovat liian tiukkoja, ja olen kuin nutipää, jos sellasen päähäni laitan!
    Mutta sä oletkin löytänyt hyvän- laisen lakin, sellanen voisi mullekkin sopia, mikä ei ole liian pieni, mun isoon päähäni!
    Laita sitten se lakki, minkä teet, niin tänne kuva siittä!
    mimosa: mistähän se muuten johtuu, ettei meille kaikille se tavallinen pipo sovi, ja vaikka mieskin sanoo, että ihan hyvä on, niin en usko sitä, onhan mulla itelläkin silmät päässäni, ja peilistä näen, että ei sovi niin ei sovi! Onko meillä sitten vaan omituinen pää!?
    aimarii:
    no poikkeuksiakin on varmaan, on kelle sopii pipo, niinkuin nyt sullekkin, mutta onko se kasvonpiirteistä kiinni, vai mistä ihmeestä`?Toisten ei tarvi kuin pipo päähän ja menoksi, mutta ei onnistu ainakaan mulle se juttu!
    Mutta mä nyt toivon, että tämä löytäömäni pipo sopii, kun on sellanen pikkasen väljempi versio piposta, ajs itten kun on toi kukka siinä sivussa vielä, niin huomio tarttuu ehkä sitten siihen enemmän, kuin mun kasvoihini!

    VastaaPoista
  6. Nätin takin löysit, minunkin tyyliäni. Täytyisikö minunkin koittaa itse tehdä lakkia, jos vaikka tulee kylmä talvi, minä kun en edes omista yhtään päähinettä.

    VastaaPoista
  7. marjukka: Niin takki oli munkin mielestäni ihan nätti perustakki, ja lakki olikin uusi, niitä myytiin siellä kirpparilla, joku oli niitä kutonut isot pinot, mutta oli vaan ruskee sävyisiä, eli sopii mun toiseen talvitakkiini, minkä ostinkin tässä jo alkusyksystä, mutta sopii myös kyllä vihreeseenkin,.
    No sä teet yht´´äkkiä itelles lakin, kun osaat vaikka mitä!

    VastaaPoista
  8. Ja samat sanat sinnekin =)
    Taidanpa jäädä minäkin seurailemaan.

    Ylin kuva erikoisesta korista...
    ...jos se sulla on vielä mietinnässä.
    Voisit ommella siihen sisäkankaan ja suuaukolle kiinnittää kuminauhan. Tulee siisti.
    Mulla on itsellä hieman samantapainen kori, siinä on tietty lankaa =)
    Näkyy kangas kivasti läpi, mutta on silti hieno kehikko.

    Mukavaa päivää sinne!

    VastaaPoista